Reklamacje i zwroty

Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie - prosimy w takim wypadku o jak najszybszy kontakt w celu ustalenia sposobu postępowania w danym przypadku.

Zgodnie z zasadami sprzedaży wysyłkowej w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość(zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Klient posiada gwarancję zwrotu kosztów zakupionych przedmiotów pod warunkiem, że towar będzie się znajdował w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, będzie kompletny oraz nie będzie nosił śladów użytkowania.

W przypadku zwrotu towaru - prosimy o jak najszybszy kontakt w celu ustalenia sposobu postępowania. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Pieniądze zwracamy w terminie 7 dni od uznania zwrotu towaru.

Zwracany towar należy odesłać na adres:

Shoomq.net Michał Fryska

ul. Sielawy 10/3

61-619 Poznań

Koszty odesłania Towaru ponosi Klient.

Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklepy internetowe AZ.pl